NY DESIGN, LAYOUT & BLOGGNAMN

Äntligen, äntligen, äntligen! Äntligen har jag fått tummarna loss och gjort den stora förändringen med bloggen. Jo, du HAR kommit till Bittes blogg "OnlyTheLonely", men jag har gjort en drastisk ändring på design och tema.
 
 
Egentligen tänkte jag ha ett ännu läckrare utseende, men jag är inte säker på att ni hade hittat mina undangömda länkar till alla inlägg. Sidan är nämligen väldigt enkel, stilren och F R Ä S C H och har inga länkar synliga alls. De finns alla inbakade i en liten knapp högst upp på sidan...vågar dock inte göra en så drastisk ändring med en gång, men det kommer. Jag måste bara börja skriva igen så jag får blodad tand igen. Men nu är jag ett snäpp närmre...
 
Egentligen vill jag slänga precis allt jag har skrivit i bloggen och starta helt från scratch! Det hade varit nåt! Men tänk på allt slit jag lagt ner...ojojoj! Jag ska göra en TOTAL genomgång av bloggen och ta bort en del också.      Jag är inte riktigt säker på titelnamnet på bloggen än...jag får känna mig för...
 
 
                                                            
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                  
 
 
Ny design - OnlyTheLonely - fräsch - nytt utseende