YOU CAN CALL ME MASTER NOW

Ja, så är det, sanna mina ord. Jag har nämligen blivit initierad i Silver Violetta Flamman
och har genomgått prov på min kunskap. Nu har jag rätten att kalla mig Master Bitte. Ja, det låter helt tokigt, eller hur? Det är helt fantastiskt om jag får säga det själv! Saint Germain har gjort en stor förändring i mitt liv.
Och då menar jag inte Zlatans fotbollslag i Paris, Frankrike, haha!
 
 
Framöver kommer jag att skriva mycket om den Silver Violetta Flamman, den här healingmetoden är lite starkare än den vanliga Violetta Flamman. Jag är glad att jag äntligen tog steget och gjorde detta, hade gått och funderat på detta i några år nu. Jag var inte redo tidigare, men nu var jag. Jag är en erfarenhet rikare nu :) Alla bitar börjar trilla på plats i mitt stora livspussel. Historien bakom Violetta Flamman är en mycket intressant berättelse, men det tar jag en annan gång. Jag tackar ödmjukast för att jag fick äran att lära mig denna healing. 
 
Jag fick också den äran att under september träffa en hel del medier (inte pressen alltså) utan mediala människor och utövare av yoga och meditation. Under alternativ-mässan som var träffade jag även en mycket spännande kvinna som heter Pia Lundgren och som jag hade en helt otrolig Soul Body Fusion-upplevelse med. Hon tackade mig innerligt för att hon hade fått se min själ. Hon brände sig på mig och var tvungen att släppa taget ett tag. Fick höra av henne att vi dansade i ring, hon, jag och min starkt lysande själ, hand i hand.
 
Jag såg den dock inte, men upplevde ett sådant lyckorus så det går inte att beskriva och jag satt där och skrattade rakt ut, kunde inte hålla mig för skratt, jag kände mig så lycklig, men jag hade inte den endaste aning om varför jag var så glad. Jag hade inte den förmågan att "se" vad jag hade så roligt åt. Jag satt med stängda ögon och vi delade energier, hon läste av mig och mina energier. Det var riktigt mäktigt måste jag säga.
 

Soul Body Fusion®

 

Föreställ dig hur det skulle vara att:

- Ha ständig kontakt med din själs ljus

- Vara lugn, fokuserad och fylld av energi

- Ha tillgång till din fulla kraft

När vi föds vibrerar vår kropp och själ på samma frekvens. Genom livet är vi med om många mer eller mindre svåra händelser som gör att vi förlorar en del av kontakten med vår själ. Kroppen och själen är inte längre i harmoni med varandra. Vi har alla fantastiska själar och vackra ljuskroppar men alltför ofta är de osynkroniserade med vår fysiska kropp.Vi lever våra liv i halvskugga oförmögna att dra till oss det välmående och det överflöd som är vår födslorätt.

När vi använder oss av Soul Body Fusion® skapar vi möjlighet för kropp och själ att förenas. Vi öppnar upp för vår oändliga potential så vi kan bli de vi är menade att vara.

Soul Body Fusion® är inte behandling, terapi eller teknink.

Soul Body Fusion® är inte heller healing även om det oftast leder till helande.

Soul Body Fusion® går bortom det vi hittills känt till.

 

(Vill du boka in ett besök hos henne så kan ni gå in på hennes hemsida och se vilken behandling som du är intresserad av. Hon finns nu i Klippan, men ska hålla en kurs i Malmö i november. Hon är HELT fantastisk.)
 
www.piasenergistudio.se
 
Efteråt var jag VÄLDIGT känslig för ljud. Jag upplevde det som om allt blev 10 ggr starkare och det var riktigt jobbigt efter mässan då syrran drog med mig till invigningen av Triangelns shoppincenter som hade byggt om. Det var riktigt vidrigt att vara där...jag klarade inte av det. Det var hög musik precis överallt. Tänk att komma direkt ifrån en Hälso- och Healing-mässa med harmonisk stämning och värme till detta kommerciella spektakel!!
 
Jag tackade för mig och gav mig hem i min lugna vrå...
 
Namaste
Diplom - Master - Saint Germain - Silver Violetta Flamman - Soul Body Fusion - alternativ energi - energi - healing - initierad - initiering - ljudkänslig - potential - själ