MIN ÖNSKELISTA



Högst upp på min önskelista finns dessa fräcka MBT-skor - som gör underverk för din kropp och dina ben.





Denna oerhört vackra dubbel-kaffekokare från OBH Nordica


 
Vet inte ens var jag kan hitta denna statyett :(



En fin vit romantisk handsydd Tilda-docka


  En träff med Maxie




En vit vacker och romantisk ljuspåse





En träff med min dotter Lee som befinner sig på andra sidan jordklotet
(min lilla söta Lee kommer snart hem till Sverige igen...i maj - om hon inte ångrar sig)

Bok: "Synkronicitet -att fånga livets sammanträffanden" av Joseph Jaworski

Bok: "Maten som botar" av Per Ove Lind

Bok: "Bota dig själv: en handbok i egenvård"  av Per Ove Lind

Bok: "Smart av mat"  av Per Ove Lind

Bok: "Befria rummet - mer energi med Feng Shui"  av Mary Lambert

Bok: "Stora boken om Feng Shui"  av Cassandra Eason

Bok: "Hundpsykologi - kynne och socialt beteende"  av Dorit Feddersen-Petersen

Bok: "Problemhund och hundproblem"  av Anders Hallgren

Bok: "Lär dig drömma - finn nyckeln till ditt undermedvetna"  av David Fontana

Bok: "Chakrahealing - för inre balans och harmoni"  av Liz Simpson



Bok: "Massage för smärtlindring" av Peijian Shen

Bok: "Utforska människans AURA" av Kuthumi



Bok: "Naturlig hälsa - Alternativ medicin" av Andrew Weil



Bok: "Bli frisk av dig själv" av Andrew Weil






Dvd:  "The Tudors"

Dvd: "Korsriddarna"

Dvd: "Lies and illusions"

Dvd: "Ika i rutan"



Dvd: "Katten i hatten" (The cat in the hat)  (Har den på video och den är sanslöst rolig och helsjuk)

Dvd: "Och Gud skapade kvinnan" (Brigitte Bardot) 

4 st knallröda eller svarta badlakan

4 st knallröda eller svarta handdukar

PHILIPS dammsugare
Den här damen gjorde slag i saken och inhandlade en BOSCH igår 25 febr till ett ypperligt bra invigningspris på nya Mobilia (se bild nedan)


Stark kvinna reder sig själv - det blev en pärs att få hem den på lunchen, hade inget att fästa den med på cykeln (Siba äger inga stora påsar eller snören) och så var det snö överallt, jag cyklade och gick om vartannat och kom hem helsvettig och sönderfrusen. Men sen stack jag iväg till jobbet igen och var lycklig över min nya investering.


Negativ/diabild-scanner

Skivspelare med USB (att digitalisera min skivsamling)

Vit rund hög tvättkorg

Biobiljetter

Cykelbelysning (magnetisk utan batterier)
4