BESTÄLLT PÅ ZOOPLUS.SE - SUPERDUPERNÖJD!

Idag kom det STORA paketet - levererat med bud och allt! Var lite orolig att paketet var kvar nere i Tyskland där allt utgår ifrån. Men allt var OK. Det var ett liten hål i kartongen på sidan bara, annars var det riktigt välpaketerat med luftkuddar inuti hela lådan så inget blev skadat. Super service! Fri frakt för köp över 499 kr och man får det hemlevererat. Jag köpte en 15 kg stor fodersäck så nu har Busan mat så hon klarar sig ett halvår framåt.
 
Köpte även en mataktiverings-leksak till henne som har fått bra kritik och gör att katten får jobba för att få sin mat, vilket gör att katten går ner i vikt, vilket hon behöver. Hon har ätit Royal Canin nu i snart ett år och det syns på hennes mage. Min dotter kallar henne TJOCKIS, vilket är väldigt elakt sagt till min sötnos. Det rår hon inte för själv, hon har varit och förmodligen är hon det fortfarande också - deprimerad. Eller stressad. Hon miste ju sin bästa vän och följeslagare i livet. Det har hon inte hämtat sig ifrån än stackaren :(  Jag tänker på honom varje dag och finns i mina tankar. Vissa dagar gråter jag bara jag ser ett foto på honom, så jag försöker undvika att se på foton. Jag vet att det är fel, men jag har så mycket sorg inom mig och det kan inte få plats hur mycket i mitt hjärta. Det måste ut också. Gibson var den finaste och bästa katt som jag någonsin haft. Han betydde allt för mig. Vi hade ett speciellt band ihop han och jag. Vi förstod varandra. Än bättre vän än honom kunde jag inte ha.
 
Det sedan den hemska översvämningen i vår lägenhet som förstörde vårt liv totalt den 25 juni förra året. Inget är sig likt sen dess. Jag orkar inte skriva om det för det har tagit mig så hårt, jag miste bl.a min älskade katt Gibson i sviterna efter allt endast fyra veckor efter översvämningen. Jag letar efter en mindre lägenhet nu, helst en 2:a - har inte råd med mera. Knappt det heller. Har du tips om någon ledig lägenhet eller byte så hör av dig. Jag är öppen för alla förslag...skriv en kommentar bara så hör jag av mig! ;)
 
Jag har varit på två lägenhetsvisningar hittintills, men det var verkligen två hemska lägenheter. Och vilka hyror sedan...helt sjukt! För lägenheter med så dålig standard så man borde skämmas. Min lägenhet är i princip nästan helt nyrenoverad nu och det känns fräscht, men jag saknar mina gamla golv. De nylagda trägolven är så fejk och så ekar det om man tappar något på golvet. Det är bara sovrummet, hallen och badrummet som inte är renoverat. Det klarade sig. Har fått ny toastol och tvättfat i badrummet dock.
 
Och nu lite bilder från idag...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Iams - Tyskland - ZooPlus - diet - fri frakt - kattfoder - kattleksaker - lägenhetsbyte - mataktivering - paket - söker lägenhet - tjockis