Min älskade katt är död

 
En vecka utan dig har varit fruktansvärt tomt och ensamt, jag har varit så ledsen och gråtit och Busan, min andra katt, Gibsons bästa vän, har varit helt deprimerad hela veckan. Legat gömd under sängen längst in så man inte kom åt henne, har knappt ätit någon mat alls, varit allmänt jätteledsen och hängig och har dragit sig undan.
Jag skulle kunna skriva en massa om dagen då han dog, men det är alldeles för jobbigt att gå igenom det igen. Tids nog kommer jag att skriva om det, men det klarar jag inte nu.
 
Du är saknad Gibson - jag väntar bara på ett tecken från dig från andra sidan...ta tid på dig...
 
Jag fick känslan att det var Gibson som kom på besök i form av en mörk fjäril som flög in genom fönstret igår kväll och Busan började jaga den...jag blev så rädd att hon skulle hoppa ut efter den, hon såg ju bara den och inte det öppna fönstret...jag vill ju inte mista henne också...så när jag rusade upp och stoppade henne från att ta den försvann den bara i rummet. Poff sa det inte, men den fanns inte att finna någonstans...det såg ut som om Busan slog till den med tassen, så vi letade båda två efter den, jag i hopp om att hitta den före henne.          Dock fann vi ingen alls... så det var kanske Gibson på besök i alla fall? <3
Gibson - R.I.P - avliden - farväl - saknad - tårar