En annan bor ju i Västra Hamnen nu...

En stor olycka inträffade i mitt hus den 25 juni i år (2015). Jag blev ofrivilligt drabbad och fick hela min lägenhet förstörd (vattenfylld).

Efter att ha bott i min lägenhet i hela 16 år, med tre barn och två katter så är det ett trauma att bara få besked att rafsa ihop lite kläder o dyl för ungefär en månads tid. (Bodde bland luftpumpar, fukt- och vattenskadade golv och väggar med stora plaströr överallt i 11 dagar vilket gjorde att jag blev mer allergisk och svullnade upp i ögon och ansikte, hade jätteont i halsen och det kliade överallt.

Det har varit så mycket känslor i detta, har fått fixa allt själv och har nu ett tillfälligt boende i Västra Hamnen i Malmö, börjar vänja mig nu, det var väldigt svårt och konstigt i början. Men det kostar också...

Enda fördelen är att det är lugnt och skönt här (förutom att jag har fått elefanter ovanför mig)... Har inga prylar alls, knappt några kläder (endast tunna sommarkläder) så det är tur att det varit varmt i alla fall sen det hände...nja från och till har det ju varit med vädret. Mitt liv har vänts upp och ner i alla fall...