TORKADE ROSOR

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst är de underbara? Jag älskar rosor, slänger aldrig dem när de håller på att vissna utan torkar dem hängande upp och ner istället så blir de väldigt dekorativa att ha på en hylla eller hänga på väggen eller från en hylla i köket med ett vackert siden eller spetsband knutet om dem. Vackert värre! Dock ser jag att en liten spindel har vävt lite spindelnät på några av dem...vilken buse... Numera har jag inga rosor från "friare", d.v.s från manliga beundrare, för de finns inte längre i mitt liv. Kanske bäst så...För att inte spara på dålig energi så slängde jag en massa buketter som jag fått tidigare under åren...så länge jag sparar på buketter från andra så kommer ingen ny person in i mitt liv...så ut med det gamla och in med det nya... :)
friare - hemlig beundrare - kärlek - torkade blommor - torkade rosor