HÅLL TUMMARNA PÅ ONSDAG

Då ska jag nämligen på jobb-intervju med mingel och speed-intervju...oj, undrar hur det går med den saken?
 
 
Jag ska affirmera goda tankar och energi. Imorgon blir det äntligen lite kultur. Rapport kommer imorgon...
Anställningsintervju - anslagstavla - håll tummarna - kultur - mingel - speedintervju - strip
2
M

Hur gick det då, vännen?
Intressant blogg du har!
mvh M

Svar: Hej M! Är du någon jag känner eller? Nej, jag fick inte jobbet...förmodligen var jag för gammal. Men med tanke på att det var 3.000 sökande så var väl chansen att även några i de yngre åldrarna inte heller fick jobbet. De sökte ganska många nämligen... Jag gick inte vidare till nästa intervju dagen efter iallafall :( Blev besviken... Man tappar verkligen hoppet...ser ingen ljusning alls...
bitte.webblogg.se

M

Hällå där!
Nej, vi känner nog inte varandra (tyvärr)! Råkade bara springa på din blogg på www. Du har skön stil ju!
För gammal?! Hur gammal eller ung är man då? Vad var det för typ av jobb?
Droppa gärna ett litet e-mail om du känner för det!
mvh M