USCH, USCH OCH ÅTER USCH

Vad hände med min positivitet? Jag tränar nu Hatha-yoga sedan ett par månader tillbaks och har anammat det totalt och känner mig beroende av träningen. Det fungerar väldigt bra på min kropp och mina krampar i benen har upphört. Jag kan sträcka ut mina ben utan att riskera att få kramp eller liknande akut smärta som vid en propp. Jag är nästan chockerad vilken effekt det har på mina ben. Jag tränar även hemma bl.a en blandning av Kundalini-yoga, Hatha-yoga och Ashtanga-yoga.
 
Jag mår VÄLDIGT bra av det, men nu har "Silver Violetta Flamman" kommit lite på efterkälken då jag har fullt upp med att ta mig runt till olika platser i stan med cykel, buss och gåendes och passa tider.
Och ovanpå det har jag skolan, jobbsök, föreläsningar och mitt eget fördjupningsarbete. Ge mig lite massage!!
Eller rättare sagt: Ge mig MYCKET massage! Min kropp behöver det nu!
 
Däremellan har jag varit sjuk dessutom och känner mig inte riktigt frisk ännu. Det har varit ett par stressiga moment som stört emellanåt och det kostar på. Man ska fixa än hit och än dit, ringa både hit och dit och papper och grejor....JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ trött på det!!! Låt mig vara för fan, känns det som jag vill skrika, men det gör jag inte, jag har mitt ansvar och mina plikter.
 
 
Så minsta lilla motgång nu så blir det ett stort hål i mig.
Jag har inte mycket energi eller kraft kvar.
Benen och fötterna värker, har ej råd med busskort längre så jag får cykla i regn,
halka och kyla, är stel som en pinne i kroppen när jag kommer hem om dagarna
och det är varmt bad som gäller och varma filtar. (Ja, fy fan vad det låter synd om mig, va?) Haha!
 
Har somnat i soffan ett antal kvällar nu i veckan...suck. (Usch, vad synd om mig! hahaha)
Jag MÅSTE få tillbaka min energi och styrka...måste måste måste...
 
Det var inte så här jag hade tänkt att min helg skulle se ut...inte alls! (nej, ibland blir det inte vad man tänkt dig...det kallas för LIVET! Hahaha)
 
Men nu ska jag skriva klart mitt fördjupningsarbete i Yoga...banne mig!
 
NAMASTE!