SAKNAR

Det finns så många som har försvunnit ut ur mitt liv de senaste 10 åren.
Personer som jag skulle vilja ha kvar i mitt liv...
 
Jag saknar Jonas.J, Thomas, Fredrik, Gent, Eva B, MariAnne, Lisa, Hans.A,  Maggan.A, Eva.P, Anders L,
Karen.B, Lillan, Kerstin. H, alla goa loppistjejer från Malmö Loppis, Anders J, admin. Kerstin m.fl. m.fl.
 
 
 
         
 
 
bästis - försvunnit - förälskelse - kompis - kärlek - min ömma låga - saknad - saknar - trogen vän
1
nancygrace

Hejsan Bitte, glöm inte att kolla in våran blogg! Kram från tjejerna du fotade i stadium.

Svar: Hej Nancy & Grace! Nej, jag ska kolla in er blogg igen. Jag gjorde det samma dag som vi träffades utanför Stadion. Jag skrev även en del kommentarer till några av Era fina bilder. Det var en väldigt snygg och fräsch sida som ni har gjort. Fortsätt blogga :)
bitte.webblogg.se