ONT, ONT, ONT

Har så vidrigt ont bak i sidan/ryggen, samma ställe som då när jag fick åka in på akuten. Vidrigt ont, sitter och trycker på stället och hoppas att smärtan ska lätta. Lade mig t.o.m i badet i hopp om att värmen skulle underlätta. Vad är det som är fel? Är det njurarna? Blir så arg! Jag kom på mig själv sittandes med kraftigt ihopbitna tänder...och då spänner jag mig ju och då blir det nog bara värre. Bredvid mig här på skrivbordet ligger en liten ihoprullad grå-vit supermjukis sötnos... Åh, vad gjorde jag utan mina dunbollar?
 
 
 
Var iväg och handlade gott till mina snuttisar innan idag, en massa gott till dem. Gibson var så sur på mig imorse för att han inte fick mat tillräckligt snabbt så han gick in i rummet och kräktes en 2-3 gånger...en massa hårbollar och vätska från magen...*urk*. Ja, han är som ett barn som inte får som han vill. Ja, jag snackar om min gamla katt, min matglada Gibson som borde heta Katten Gustaf istället, haha!
 
Ja, vad ska jag göra? Gå och lägga mig eller sitta vid datorn och skicka en massa ansökningar? Suck, det blir nog att gå och nanna - försöka iallafall. Snälla, snälla, snälla...jag MÅSTE ha ett jobb NU!!! Inte imorgon, utan NU!!!
Jag vill, jag vill, jag vill!! Jag orkar inte med stället jag är på längre...helt absurt! Vilka intriger...
Gibson - Jobbansökan - NU - Vill ha ett jobb - bästa vännen - husdjur - katten Gustaf - katter - kattvän - kräkte - njurarna - ont - ryggen - smärta