JAG FICK EN RÖD ROS IDAG

Mitt i allt kaos idag fick jag en stor röd ros och en present i form av en vacker metallask där det stod "Sweet as candy" på och som innehöll väldigt goda små runda karameller. - Rosen är du värd mamma efter allt som X har gjort mot dig och så tycker jag att du är lika söt som en karamell! :-O

Oj, vad G L A D jag blev! SÅNT KÄNNS i hjärtat *hjärta*

Min lilla ängel till dotter hade själv varit och handlat dem på Mobilia idag för att göra mig glad då min son har rivit upp himmel och jord i helgen. Jag har varit så ledsen så, mer ledsen än vad en mamma kan bli. Det sårar och gör ont i hela kroppen, men mest i hjärtat. Hur länge ska han genomgå denna metamorphis/tonårsrevolt?
Hur länge ska man orka? Vad är det för monster som har tagit honom i besittning? Jag vill nog helst inte veta...

Jag vet bara att rosen och de söta karamellerna fick mitt sårade hjärta att le en stund och krama och pussa.

TÄNK om min son skulle komma på en sådan tanke och be om ursäkt?

Det kommer kanske när han är vuxen...om jag lever då.


//obs! gammal blogginlägg av mig, Bitte från sönd 6 juli 2008