AKTA ER FÖR PLOCKGODIS!!!

AKUT MAGFÖRGIFTNING


Jag köpte lite godis i fredags...inte mycket alls.
Såna där "lite större" saker...saltisar och döskallar (röd/svarta)
Brukar vara mums! Jag krängde nog ganska snabbt upp dem...för min son hivade i sig sina
och skulle sedan knycka mina med *snyft*

Jag nöjer mig med 2-3 st i regel sen är jag nöjd. Så även denna gång.
Räkna med att jag fick plötsliga magsmärtor...ojojoj!
Började må VÄLDIGT illa och sen var det kört!
Jag kunde knappt röra mig av smärtorna och det slutade med
att jag kräktes 7 ggr sen var jag helt slut.

Kan bara konstatera att det var akut magförgiftning!

Tänk alla som stoppar ner sina skitiga händer (gud vet var de har varit med dem senast och
det kan ju även vara någon som är sjuk t.ex) i godisburkarna där man får plocka själv. Urk urk urk!

Han har inget att plocka godiset med heller...(han säljer bara stora godis-saker) men ändå...! Borde prata med honom, men risken finns att han blir sur på mig...är ju stammis hos honom och även barnen.
Hm!


3 aug. 2008
bakterier - dödskallar - döskallar - godis - kräkningar - magförgiftad - magsmärtor - plockgodis - saltisar - smittad