MINA SHABBY CHIC-FYND PÅ INTERNET

Världens fräckaste ring för 499 kr - den till vänster med ögat - den skulle jag vilja ha - riktigt läcker!
 
 
     Helt UNDERBART vackert halsband från Valerie för 650 kr
 
 
                    Handsydd Tilda-docka för 360 kr
 
 
                              En älva till häst
 
 
Vacker Buddha-figur i betong. Har dock inget pris på denna.
 
 
                      Indiska lyckoamuletter
 
 
  Ängel som dörrklapp
 
 
 
                              Vacker kudde
 
 
                          Närbild på kudden
 
 
                       Söt handgjord Tildadocka
 
 
                    Fräcka gamla plåtburkar
 
 
 
                        Jättesöt giraffkudde
 
 
                     Läckert STATEMENT-halsband
 
 
               Ännu ett läckert STATEMENT-halsband
 
 
                                 Söt kudde
 
 
            Läcker uniformshatt från Kungliga Flottan
 
 
                                    Kudde
 
 
                         Och ännu en kudde...
 
 
Om du inte har fattat den än, så gör du kanske det nu? Jag ÄLSKAR fjärilar och så även detta halsband!
 
 
En fin korgstol från Ikea
 
 
 Design: Herman Siersböl - vackrare silverhalsband får du leta efter! 
Åhhh, jag önskar verkligen att detta var mitt!!
 
 
 
    Detta såldes på Blocket för 600 kr - med pall och allt! Helt nytt!
 
 
Det här skåpet blev jag förälskad i! Det såldes för 800 kr...jag grät floder!! Det är så vackert att det nästan gör ont i mig!
 
 
Pilgrim-smycke designat av John Deer
 
 
Jag avslutar härmed med denna fantastiska kreation - helt otroligt vacker! Hade du vågat bära den på stan?
Albyl - Flottan - Herman Siersböl - John Deer - Magnecyl - Pilgrim - Statementhalsband - allmogebyrå - design - fjäril - gamla plåtburkar - korgstol - kuddar - pilleraskar - silversmycke - sminkbord - uniformshatt