JAG ÄR LEDSEN

I stundande jultider är jag deppig...riktigt deppig. Det är så mycket nu så jag vet inte vart jag ska bli av...
 
Jag ser de förbannade skalbaggarna sitta smashade på tapeten varje dag som jag sätter mig vid datorn...jag får dock inte tummarna loss att ta bort dem därifrån...vidrigt äckligt måste jag säga. Det känns som om jag har fastnat i något kletigt som jag inte kan ta mig ur...
 
Varje dag tänker jag...idag ska jag göra det och det och det, men det blir ingenting av de sakerna alls...jag ar tappat gnistan. Känner mig så fruktansvärt ensam och övergiven...orkar inte ens kontakta någon för att göra det bättre heller...  Jag skulle ha skickat in viktiga papper för länge sedan...jag har inte ens satt mig ner och fyllt i dem än...varje dag ser jag kuvertet stå där på köksbordet, men jag låtsas inte om att jag ser det för det innebär magont om jag ska ta itu med de papperna...
 
Jag avskyr julen, allt ståhej innan, det är den man vill uppleva med någon, om så än bara med sina barn...pyssla, julshoppa eller mysa...men ack nej...så blir det ej. Hade jag inte haft mina gosiga hårbollar till katter så vet i fan vad jag hade gjort...
 
Jag har inte ens varit och handlat någon julmat...inte ens någon mat alls än...jag är elak mot mig själv, mot min kropp och ger den inte vad den behöver. Det är som om jag straffar den...mig...vilket jag inte bör göra för jag har inget att straffa den för...fyfan vad jag är dum alltså!! Fy skäms på mig!
 
Jag har inte längre någon att anförtro mig saker, saker som tynger mig och det växer bara inom mig hela tiden...till slut rinner det bara över...jag går omkring och grubblar precis varenda dag - allt från min ekonomi till Jordens undergång, revolution i olika världsdelar, chemtrailproblemen, ensamheten, hälsan, barnen, skolan, framtiden, upploppen i Göteborg, all oro i Världen och folks enorma ilska och hat på nätet. Jag grubblar även på folk som skor sig på andras olycka, på Illuminati, New World Order och ord som jag inte finner när jag vill ha dem.
 
Och så gillar jag inte den förändrade sidan på blogg.se - nya funktioner som jag inte hittar - vad fan ska de ändra på allt hela tiden? Grrrrr.... ja, man skulle ju nästan kunna tro att jag har PMS, så här dagen före jordens undergång...