BITTE - A TRUE CLOWN!



Tjejen Bitte
är en virvelvind
som älskar musik och
glädje och tycker även om
att sitta längst ut på bryggan o
*hjärta*-ligt prata om livets alla hemligheter.
Hon är en kreativt tänkande temperamentsfull
ilsken liten fisk. Rättvisan betyder mycket för mig och
om jag står för någonting så kämpar jag också starkt för det
Försök inte att dupera henne bara,du kan komma att ångra dig
bittert och det finns inget värre än att bli lurad, baktalad
och att inte kunna försvara sig och sådant avskyr jag.
Det är under min värdighet.Jag beundrar personer
som gör rätt intryck på mig - jag kan studera
dem i timtal /dagar /år.Jag är en skapande
konstnär, autodidakt med en hel del
utställningar,bl.a i Göteborg och
Malmö.Målar både i olja,akryl
och akvarell.Skriver gör jag
desto mer,det är livet
för mig *NULLA
DIES SINE
LINEA*








Det
betyder
"Inte en dag
utan en rad" på
latin. Älskar livet med
allt vad det innebär och jag
skriver gärna om det och njuter
av orden som trollbinder mig ibland
de bara kommer,ibland blir det bara så
himla rätt. Jag,en envis fisk som har simmat
motströms hela livet och låter mig styras av mitt
passionerade hjärta,vilket kan vara nog så smärtsamt
ibland och livets väg är ju som sagt inte alltid asfalterad.
Ibland hamnar man i en och annan återvändsgränd.Jag väntar
ju fortfarande på att rätt person ska komma in i mitt liv
vid rätt tillfälle och jag har verkligen ingen brådska
för har jag väntat så här länge så kan jag väl vänta
lite till? Jag är en sån som sparkar och slåss
för det som jag verkligen tror på och vill
ha.Ingen skall minsann försöka bita mig
i svansen eller trampa mig på tårna
för nu går jag en ny fin tid till
mötes...min tid nämligen o vill
du vara där med mig för att
dela tillvaron med mig
så säger jag inte
nej till ditt
hjärta




HÅLL MIG HÅRT - JAG VILL INTE ATT DU SLÄPPER TAGET OM MIG ÄN

Bitte