SISTA DAGEN I FEBRUARI

Rörig morgon. Smått kaos innan jag kom iväg till jobbet. Hade ju alldeles glömt bort att det var tid att betala räkningar så det fick jag prioritera imorse när jag gick upp. Det tog betydligt längre tid än vad jag trodde. Suck.
Kursen hade avlöpt väl i helgen på jobbet - den skulle man ha gått. Men den kostade en hel förmögenhet. Det var en kurs i ESP och kostade 3.500 kr. Det ni! Idag fick vi vår nya praktikant Malin. Välkommen till oss.

Hade även glömt att vaktmästaren skulle göra ett besök hos mig på lunchen och montera upp en GIVARE så de kan kolla min innetemperatur dygnet runt om de så vill. Det var till att skynda sig hem och plocka fram dammsugaren och förbereda lite. Han satte dammsugarröret till borren när han borrade hål i betongväggen i vardagsrummet, smart. Han har kanske lärt sig att det lönar att städa upp efter sig som hantverkare? Tack. Han försökte även fixa så jag fick den nya kanal 11, men jag fick ingen åtkomst till den konstigt nog. Skulle ringa tv-leverantören, men glömde det så fort jag kom tillbaks till jobbet igen.

Nudlar till lunch blev det, men det gick det med. Vad mer? Jo, imorgon har vi bjudit in en föreläsare som ska prata om pulserande magnet-terapi. Spännande! Det är helt nytt på marknaden och finns på sjukhus i Tyskland redan.
Har bjudit in min sons sjukgymnast då jag tror att detta kan hon få nytta av i sitt arbete på Ortopeden. Intresserad? Hör då av dig till mig...det är bara att skriva ett inlägg här så hör jag av mig! 

Tack 
1
xiaoying

Red ear side of the cloth of antique looms in the weaving process, <a href="http://www.levis501dk.com/">levis 501</a>

generally have a variety of colors, but now collectively referred to as <a href="http://www.levisjeansuk.com/">levis jeans uk</a>

red (ie red) ear. This is a general industrialization and mass production machine is difficult to achieve. Red ears and wrapping is: red ear is an integral part of antique loom weaving at the same time weaving <a href="http://www.leviscommuterjeans.com/">levis commuter jeans</a>

fabric, red ears belong to the fabric. Hemming There are very many ways, the simplest approach is to use sewing equipment turns bone machine, turn bone Hemming, another way is to take one other colored cloth material <a href="http://www.jeanlevis501.com/">levis 501 jeans</a>

wrapped side seam of pants before and after the piece ended. mouth, this approach often seen in trousers. Now the market with a red ear jeans, in a sense "red ear" represents the identity of a pair of jeans. For example, the LEVIS this brand, only the LVC series to be used only red ear denim, while its price is generally required 1,000. Several hundred dollars LEVIS jeans most of them with ordinary denim, are not red ear. Japanese fashion godfather, Hiroshi Fujiwara, wear jeans like trousers rolled up, his pants and inside the red ears exposed, this wear has also become a jeans-wear fashion. Domestic production of red ear denim family more famous jeans brand is the cowboy family Lanyan, KORAKU the BLUE (blue cloth house), some brands produced red ear pants just leave a red ear.