JAG TROR JAG FÅR SPADER




Suck, suck och åter suck! Varför finns det så tjuriga och bångstyriga personer som man ALDRIG kan resonera med? Och då menar jag ALDRIG! Att alltid sopa vägen för den som gör dumheter och aldrig bestraffa eller sätta gränser - vad lär sig den som gjort dumheter då? ABSOLUT INGENTING! Jag blir sååå trött på att stånga huvudet i väggen när jag talar med denna konflikträdde man, usch, usch, usch!

Hur kan man ALLTID vara arg, ilsken, ha manlig pms och svära och bete sig? ALLTID! Det är för mig en oförklarlig gåta. De kan lösa de flesta mysterier och gåtor numera, men människans komplexa beteenden kan de inte lösa.
Det står mig upp till halsen just nu att behöva rynka min panna och bli spänd och få huvudvärk p.g.a denna förbaskade man. Jag är så trött på honom och önskar bara att han landar på jorden någon gång, men det tvivlar jag på att han någonsin kommer att göra. 

Jag mår illa!!!


Magnus Uggla