VEM HAR STULIT MIN ENERGI?

    

Urlakad och dränerat...vem är min energitjuv? Jag har mina aningar. Mår inte alls bra ikväll, hjärtat har spökat hela dagen, det började redan igår, men idag har jag haft stickningar flera gånger, speciellt ikväll när jag slappnade av i soffan tidigare när jag kom hem. Jag somnade, men vaknade av sirener som tjöt och jag trodde det var från tv:n, men det var det inte. Brandbil efter brandbil kom i rasande fart och körde ner på min gata, fast på motsatta sidan av gatan - som tur är! Ute var det full snöstorm med kraftiga vindar. Fler brandbilar kom hela tiden och även en ambulans - hela gatan blinkade blå mellan snöstormens flingor.

Känner mig enormt ledsen inuti, som om någon har gröpt ur mig helt och hållet. Just nu är det bara pest. Kanske blir det bättre imorgon eller kanske inte. Hjärtat dunkar fortfarande hårt och det känns obehagligt. Jag måste sparka mig själv där bak - sitt inte hemma och deppa ihop! Sätt igång och gör det som jag haft i planerna istället!