BEGRAVNING

                          
                                                    Farväl Ylva 

Ja, idag är det begravning för en kollega som hastigt gick bort. Mycket tragiskt!


Igår var både jag och min dotter hos doktorn...jag med min lilla fot (för ny omläggning och tejpning) Det gjorde grymt ont senare under dagen för han tejpade lite hårdare denna gång och dessutom för att jag var iväg med min dotter för sin astma-kontroll med prover etc. Doktorn fick något lyriskt i blicken när han såg henne igår, han tycker hon är så fullkomligt vacker med perfekta mått och utseende. Vi pratade även om vikt och annat, då hon gått ner 4 kg sen i somras. Men mycket av det beror på att hon slutat tävlings-simma, vilket är mycket trist faktiskt. Hennes muskler har försvunnit och nu är hon en smal lång ung dam. Men det är lika mycket att älska =0)

Inatt har jag känt av mitt hjärta, vilket inte var speciellt roligt. Det var en stressig dag igår med mycket uppdrag som förmodligen påverkat mig. Jag gick upp inatt och letade fram pulsmätaren (den jag köpte för två år sen och är oanvänd) men tror ni att batteriet fungerade? Nope! Jag får nog ta och varva ner ett tag och tänka på mitt lilla hjärta mer. Nu har jag lite bråttom...