VINN HALSBANDET


Detta vackra handgjorda halsband gjort av Elena själv kan du nu vinna på hennes blogg fram till klockan 21.00 ikväll.
Jag har tävlat! Har du?

http://elenassida.blogg.se/
5
elena cn

Tack för att du satte in min bild på din blogg! Tyvärr hjälpte det inte utan idag gick turen till en Lena.



Jag tackar och bugar också för de fina orden...jag jobbar dock inte med design utan som hantverkspedagog på en skola. Men jag gillar ju färg och form och knåpar ihop en del saker hemma vid köksbordet.

madde

ikea faktiskt:)

elena cn

Visst får du låna bilen:) Jag var tvungen och ta fram den stort och leta efter ditt namn för jag såg det inte först. Vilka hökögon du har!

Anonym

Vill du vinna en ny mobil?

HHANNAH;

SV: Det där var faktiskt en grym idé. Tror det blir en sommarproduktion! (;