BUSAN KOLLAR PÅ ROBINSON

Min tre-åriga katt-tjej Busan låg och kollade på Robinson 2009 som gick i repris idag. Av en ren slump slog jag en blick mot soffan där hon brukar ligga och sova och då såg jag att hon låg med ögonen öppna och lyssnade uppmärksamt på vad de pratade om. Hon slutade inte titta förrän det var slut. Märkligt, inte sant? Inte trodde jag att hon gillade sånt där...hi!


Jag satt och kollade på reprisen av Robinson 2009 i förmiddags


Det var tydligen fler än jag som kollade på Robinson


Är hon inte söt?


Nu har hon ändrat ställning i fåtäljen men tittar fortfarande...


Spännande med Robinson...undrar om hon vill vara med?


Nu håller de på att rösta ut den första deltagaren...ögonen börjar dala...


Nu slutar Robinson...


Nu har hon somnat...

http://sydsvenskan.se/webbtv/article420832/Forsta-bilderna-ur-tuffaste-Robinson.html
3
Ramona

sv: tack så jättemycket! :) javisst, headern har jag gjort själv :)

använde mig av scrapblog.com - jätteenkel och bra hemsida, rolig att trixa och fixa med!

Anna Lundh - Robinsondeltagare

hahah vad gulligt!!!

✿Linda H ✿

katten tyckte nog robinsson var tråkigt iaf!!!