TÄVLING PÅ GÅNG


Nu är jag med och tävlar om en VolumeMaster som jag har velat ha så länge...kan jag ha turen med mig nu?
Vill du också tävla? Gå då in på Jennifers sida: http://iennas.blogg.se och följ reglerna du med.




TÄVLING! Vinn en Björn Axén - volumaster!

Hallå allihopa!
Det var några som var sugna på Björn Axéns volumaster!
Så jag tänkte starta i gång tävlingen!

Men för att få i gång tävlingen tänkte jag att vi måste ha lite regler.
Jag kommer slumpmässigt att välja ut någon!
Så det kan bli vem som helst..
Ni måste ju få jobba lite grann för att få den !!
Läs igenom reglerna och anmäl er sen!



  •  Kopiera bilden som är nedanför(min header) och lägg in i ett inlägg
  • Kopiera in reglerna och klistra in i samma inlägg
  • Säg att du är med i tävlingen, och länka min blogg!
  • Säg till när ni gjort det, Och ni är med i tävlingen!=)
             Svårare än så var det inte!



Tävlingen avslutas på Tisdag 25/8

När ni har gjort det som står där uppe så skriv en kommentar
 i det här inlägget , annars kan jag inte veta vem som är med !!

7
jennifer

Vad kul att du är med , lycka till : )

emelie

SV: hahah, okej. tack så mycket :D

fast det enda min hjärna uppfattade var "skriv blogg adressen" hahah xD

Anonym

Heeej =)

Jag har nu en tävling i samarbete med myHeart.

Det du kan vinna är en snygg fickplunta.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-5.html



Vad gärna med

Kram//M

Millahღ

Okej kika annars in dom andra tävlingarna jag har igång om de är nånting du vill vinna :)

Kram//M

emma

sv; vavavava VA?! va läskit! men för fasen dom får väl prova den då, innan dom ger ut i skolorna och så!:O

Sofie

jaa visst vill du de så får du det =)

Kram Sofie

Sofie

de är klart du får ... inga problem hälsa till din dotter =)

Kram Sofie