GRATTIS TONÅRING!!



                                 



Idag fyller två kungar år - Sveriges Konung och så du min älskade son Johannes.
Grattis på födelsedagen -  det är en stor dag för dig då du tar steget in i tonårslivet.



Jag älskar dig över allt annat på Jorden och du har gett mig mina första gråa hår (med fasa), men man biter ihop och tar nya tag - så är det att vara förälder. Det är en prövingarnas tid. Jag hoppas dock att du lärt dig ganska mycket under det senaste året - det har varit en riktig lärorik resa för dig och för oss som föräldrar och syskon. Jag tror innerligt att du verkligen har lärt dig något av allt som hänt dig - till det bättre. I medgång lär vi oss ingenting - däremot i motgång - det är då vi utvecklas. Jag hoppas att du älskar dina morötter som du fått och att du vårdar vår kärlek ömt och med respekt.



 
1
Simona <3

jag känner mig stolt att du har en bild på johannes som jag har tagit, rätt många bilder på han har jag tagit, han e den finaste och mysigaste persson som man kan känna,