NESPRESSO - I LOVE YOU!!

George Clooney...where are you? :)
 
 
Inte världens smartaste ställ kan jag tala om. Jag ropade in denna på Tradera, dessutom var en av metallhållarna knäckt och som gör att kapslarna inte ligger bra utan lossnar och trillar ur då metallstängerna ej håller ihop  tillräckligt :(  Jag ska köpa ett äkta Nespresso-förvaringsställ istället, för vem vill inte ha ordning på sina kapslar?
 
Allt som Nespresso gör det gör de så perfekt, ända ut i fingerspetsarna. Totalt genomtänkt och smart. Har ni varit i någon av deras butiker än? Om inte - gör ett besök! Det är en upplevelse! Vackrare butik får man leta efter - de har ett så sjukt skönt koncept. Det råder dock fotoförbud i deras butiker, annars hade jag visat en bild :( 
 
Har dock inte registrerat min nya PIXIE maskin än, tänkte göra det först när jag börjar använda den. Än så länge har jag fått låna min dotters som har en inbyggd avtagbar mjölktank Nespresso +Lattissima - den är minsann den bästa maskinen anser jag - I love it! Och i och med att min dotter kom hem igen så har jag fått börja använda min PIXIE-maskin nu, men det är verkligen skillnad på maskinerna vill jag lova. Och lite mer bökigt med att ha en separat mjölkskummare. Den kommer aldrig upp i samma klass som den med inbyggd mjökskummare. Never! I MISS it!!!
 
 
Nu blir det äntligen gott kaffe med skummad mjölk...I´m in heaven!! Nespresso - I love you!!!
+Lattissima - Nespresso - Pixie - butik - caffe latte - drog - kaffe - kapslar - kärlek - mjölk - mums