JAG AVSKYR ALKOHOLISTER!

JAG AVSKYR ALKOHOLISTER!!!!



Finns det några värre människor än dessa patetiska, självömkande, egotrippade, storljugande vidriga patrask? NEJ!!!!

Fega kräk är det, rädda för livet och som gömmer sig bakom en flaska istället för att ta itu med sitt förbannade liv.

De förstör för sig själv, men mest för alla andra runtomkring.
De sårar och förstör, tror på sina egna lögner och beter sig
vidrigt och förtjänar inte godhet. Bara pisk!!!!

Skicka ut alla alkoholister i en kapsel ut i rymden med en massa jäkla sprit så kan de supa ihjäl sig där uppe...det är ju det enda de bryr sig om ändå...och i rymden kan ju ingen höra deras klagoskrik ändå...

Ja, hårda ord, men nu är jag ORDENTLIGT FÖRBANNAD....

Ps! Som ni kanske förstår så drar jag inte alla alkoholister över en och samma kam, men kärnan i alla alkisars problem är just att de INTE TAR TAG I SINA PROBLEM OCH SITT LIV. Även om de får hjälp så bryr de sig inte.
Jag kommer väl att få "på fan" för det jag nu skrivit, det finns så många dolda alkoholister i Sverige idag och som lever på lögner för både sina anhöriga och för sina arbetskamrater. De tror att de är så smarta som ljuger, men jag lyckas alltid kunna se igenom deras dubbelspel. Lögner sårar enormt. Lögner förstör och lögner raserar ALLT! 

Det är så jag känner och jag har rätt att uttrycka mina tankar och känslor i denna fråga. Varför finns alkohol ö.h.t när det förstör så mycket? Likaså tobak i alla former. Det är ett gift, en drog och kommer alltid att vara så. Är vi födda för att dö? För att lida? Jag tror inte det. Vi är här på Jorden för att sprida och uppleva kärlek.

Jag BEUNDRAR de som har tagit sig igenom sitt alkoholmissbruk och idag lever som nykter alkoholist -  HEDER TILL DEM!

När man vet att det finns hjälp att få, hjälp att kunna leva ett normalt liv, ett friskt liv och ett glädjerikt liv mycket mycket skratt och kärlek - varför väljer man ändå flaskan?
2