JAG SKA SKÄRPA MIG

Som ni kanske har märkt de sista månaderna så har jag knappt bloggat ö.h.t. Jag har inte haft inspiration. Det har även hänt en massa i mitt liv som har tagit all min tid. Jag sysslar mycket med foton idag, så det har nästan tagit all min lediga tid i anspråk, men jag njuter av det. Att få skapa och få feedback - det är fantastiskt.
 
 
Jag är också mer engagerad i frågorna som rör CHEMTRAILS - GEOINGENEERING och har startat en rapportering och dokumentation av dessa vedervärdiga sprayningar som utförs ovan våra huvuden här i Sverige i resten av Världen. Vi börjar bli fler och fler som vaknar och inser att detta är inget vi kan blunda för. Många, och då menar jag MÅNGA anser att detta är rena konspirationsteorier och bara taget ur luften. Att chemtrails i själva verket är contrails, alltså vanlig kondens efter jetplanen. Men så är ej fallet.
 
 
De flesta människor jag vet och har sett går i sin egen lilla värld omkring på gator och torg och ser aldrig ens upp mot himlen...av vilken anledning skulle de göra det? Nej, för de bryr sig inte. De funderar inte ens på vad alla linjer och märkliga moln gör där på himlen. Förr sprayade de på nätterna när vi sov eller tidigare mornar för att inte väcka uppmärksamhet. Idag sprayar de mitt framför näsan på oss - mitt ovanför stora folkskaror vid t.ex Festivaler utomhus, vid utomhustävlingar där det rör sig mycket folk. Under dagarna sprayar de ovanför citykärnan i storstaden där mycket folk är i rörelse. Hemskt, hemskt, hemskt! Detta ÄR farliga kemikalier som de använder sig av och det är endast för att göra oss sjuka.
 
 
 
                                 SNÄLLA! VAKNA innan det är FÖR SENT!!!
chemtrails, geoengineering, Aerosol
1
Anonymous #16

Varför tror du att det är chemtrails och inte contrails?