CALL ME MABY


Jag blir så glad när jag ser denna video med min älskade dotter Sara (t.höger) med
blåjeans och hennes bästa vän Jasmine. Den sprakar av livsglädje och våryra <3   

This video makes me very happy every time I see it...it´s my daughter Sara to the right in the video. She and her best friend Jasmine are singing "Call me maby" sitting outside. People stopt and looked at their performance..haha! 

L.O.V.E
5
Eva

Underbart!!!!

Bitte

Ja...helt underbar!! <3

Art By Tina - Konst & Fashion

Men åh, vad det du som gjorde den fina bilden - jag har den sparad men hade glömt att skriva upp vem som gjort den - vilken tur att du kom ihåg mig så du kunde påminna=)

Art By Tina - Konst & Fashion

Lyckades leta fram den fina bilden du gjort av mig! Nu har jag publicerat den=)

Art By Tina - Konst & Fashion

Oj vilka härliga ord! Stort tack!!!