IT FEELS THAT I´M DYING

Ja, fucking dying, så känns det. Hela min kropp har lagt av. Riktigt deppad är jag. Ingen energi what so ever.
Värk i kroppen, i knoppen, tandvärk, mår illa och känner mig väldigt ledsen. Och det är NU som jag bör ha all energi i världen, nu när allt ska ske. Ja, för nu kommer nya förändringar ske i mitt liv...och det är endast JAG som ska tackla detta ensam. Jag kämpar mot två trångsynta bockar med horn på skallen, en Stenbock och en Oxe.

Som tur är så är Oxen tio gånger klokare än Stenbocken i detta fallet, men vad faaaan!!!??? Varför ska jag som förälder behöva kämpa ensam? När fick jag stöd från barnens pappa egentligen? Vad är det han vill egentligen? Att hans son ska dö av cellgifter som inte hör hemma i hans kropp? Att han ska ta livet av sig? Att hans organ ska förstöras och hans hjärna skadas?

Vad är det med folk egentligen? Hur tänker de? Hur kan man vilja ge detta till sitt barn? Det är helt sjukt! Jag trodde att jag hade hört ochs ett allt nu och inte kunde förvånas mera, men detta tar priset. Men så är jag också evigt tacksam att det var jag som gick med min son till sjukhuset den dagen.
Allvarligt talat så tror jag inte hans pappa hade förstått vad hela behandligen rör sig om. Vad det är för mediciner.
 
Jag har varit så ledsen ända sedan i fredags när vi var hos läkaren på Hudkliniken i Malmö. Allt kändes konstigt redan när vi kom dit. Hon tittade knappt på hans ansikte, frågade inte om hans matvanor eller annat utan gick iväg från rummet och rådfrågade en annan läkare som även han kom in och tittade lite på min son och stod och mumlade lite och sa sedan att läkaren skulle förklara allt med biverkningar etc. och att det enda som fanns var en medicin som hade en del biverkningar, men han sa aldrig att det var ett icke godkänt läkemedel.

Han sa inte att det var ett cellgift för cancer.
2
Alexander

Hej min vän. Verkligen ledsen att höra om din son och att du mår så dåligt. Har din son fått Cancer, eller är de cellgifter för annan sjukdom? Jag vet hur tråkigt det är när någon nära drabbas. Min yngre syster blev i Februari frisk-förklarad från sin "rabdomyosarkom" en cancer som sätter sig på benen.

Jag hoppas allt blir bra med din son, forskningen har gått så långt och det finns många bra läkemedel som kan bekämpa diverse sjukdomar, något måste finnas! Vad det nu en är som din son har fått så kommer det bli en jobbig tid. Men så länge ni finns för varandra så kommer allt bli mycket bättre. Det psykiska är nästan den största delen av kampen.

Jag hoppas, vad det en är att de blir bättre snabbt och att han blir frisk. Är det något du behöver prata om så skriv bara. Kan ge dig min mail om du känner att du vill prata på annat håll.

Alexander

Hej min vän. Verkligen ledsen att höra om din son och att du mår så dåligt. Har din son fått Cancer, eller är de cellgifter för annan sjukdom? Jag vet hur tråkigt det är när någon nära drabbas. Min yngre syster blev i Februari frisk-förklarad från sin "rabdomyosarkom" en cancer som sätter sig på benen.

Jag hoppas allt blir bra med din son, forskningen har gått så långt och det finns många bra läkemedel som kan bekämpa diverse sjukdomar, något måste finnas! Vad det nu en är som din son har fått så kommer det bli en jobbig tid. Men så länge ni finns för varandra så kommer allt bli mycket bättre. Det psykiska är nästan den största delen av kampen.

Jag hoppas, vad det en är att de blir bättre snabbt och att han blir frisk. Är det något du behöver prata om så skriv bara. Kan ge dig min mail om du känner att du vill prata på annat håll.