I NEED LOVE AND KISSES



It´s hard living without someone to love and without hot kisses...really hard! I miss it badly!!

H E Y    L O V E !!   I´ M   H E R E !!    C A N´T    Y O U    S E E    M E ???
3
Alexander

Vackert, förstår dig, har under mina 18 år väntat på att få hålla om någon varmt och bara ha någon nära mig. Men det är inte så enkelt alltid... Hoppas att få uppleva det någon dag. Jag hoppas du hittar någon att dela ditt liv med, någon som lyser upp vardagen.

"it's better to loved and lost than never loved at all". Hoppas det ordnar sig för dig.

Bitte

Tack Alexander! Jag vet att du har skrivit på mitt tidigare inlägg när jag skrev om cellgift som läkaren vill ge min son. Jag har tänkt svara dig, men har bara inte haft tid och ro för mig själv. Det har varit mycket som tagit all min kraft den senaste tiden...jag vill bara stanna upp och vila ut ordentligt. Det kan jag behöva just nu. Jag skriver snart! ps! Jag uppskattar att du läser mina rader...sådant glädjer Du hittar snart någon att ha vid din sida...tro mig ;)

Alexander

Ok, jag förstår dig, ta den tid du behöver, det är viktigt att må bra!

Tack själv för dina ord :)