HÅRMODELL


Lite nervöst var det! Jag hade varit vaken sen 06.00 och var på plats prick 08.00. Klockan 08.30 gick startskottet. Och allt var dessutom på tid! Fransyskan Maries frisörväska stod redan på plats...

  
Sista bilden på mig med rakt hår...nu ska det bli lockigt...hå hå..ja ja.



Maries spolar, kam och fön...



Det finns inget glamouröst ö.h.t över permanentade tanter med påse på huvudet!



Nu är jag klar! Och ni får inte se hur jag ser ut nu! En hemlis ;)



Scenen på Stortorget under Malmöfestivalen...jag spankulerade omkring där i regnet efter att jag hade varit hårmodell på frisörskolan...lätt trist!



Spontan bild...inget fantasieggade här inte!



Tornet är väldigt vackert. Det blir inte världens finaste bilder med mobilen. Trist!






Den underbart vackra karusellen...jag blir lyrisk!






Regn, regn och åter regn...



Den fina fina målningen på huset...*I like*



Och denna hittade jag uppsatt utanför NETTO på bortanför Kronprinsen...