VILL DU BLI FOTOMODELL FÖR EN DAG?



Idag damp det ner ett exemplar av den danska tidningen från Field´s (http://fields.dk ) i Köpenhamn. Jag njöt av alla de vackra färgsprakande modereportagen och hittade även en mycket häftig grej som ni i södra Sverige kanske är intresserade av.



Jag har översatt den danska texten till svenska...var så god:

FOTOMODELL FÖR EN DAG

TID:       Torsdag 2 April 2009
PLATS: Köpenhamn, Metro Square, bottenplan, kl. 16-19

Vinn en fashionspread i modetidningen Bazar. (Kan det vara modellplåtning?)
Modelldrömmar uppfylls i Field's där alla flickorna får taget ett foto av en professionell fotograf och får lagt makeup av The Body Shop.
Bilderna kommer att visas upp i centrum, där alla kan rösta via sms fram till den 15 april på sin favorit.
Du får givetsvis fotot utprintad och får det med dig hem.

Flickan, som får mest röster i Field's går vidare i finalen den 7 Maj 2009 om en fashionspread i modetidningen Bazar och en årsprenumeration på modetidningen. Hon vinner dessutom ett presentkort på 5.000 SEK till Magazine i Field's.

Krav:  Du måste vara minst 172 cm lång och passa stl.36/38

Kom och rösta på din favorit via sms och delta i dragningen och vinn 3 månaders abonnemang på modetidningen Bazar.

Plats: Köpenhamn, Metro Square, bottenplan, kl. 16-19

Här kan du se hur många röster varje tävlande fått : http://www.bazaronline.dk/model_pa_en_dag.aspx

19
channe

tack så mycket för biljetterna som kom idag.. wow en extra.. snacka om mega glad.. finns en bild på min blogg där jag vissar upp hur glad jag blev.. du får gärna kopiera bilden te din blogg om du vill kram kram

madde

får du nått påskägg tror du*

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

vilken kul grej =)

Emelie

Vad roligt:) Är dock lite mindre och kortare än vad man ska vara, hehe. Ha en bra dag!

Therése

Hade varit lite häftigt ändå..^^

mandy

jaa.vad roligt:D

Nitaniaa

Hejsan! Bara några dagar kvar att tävla i min tävling. Du har chansen att vinna en röd digitalkamera från Samsung S630 Fantastiskt va? Även hela 14 tröstpriser utlovas! Delta nu: http://nitania.blogg.se/2009/march/utkast-ny-tavling.html

Sanna

Hej. Om du känner för det är du varmt välkommen till min bloppis där jag säljer iväg alla mina senaste impulsköp. Bland annat svarta slitna jeans, likadana som Kenzas, Rolling stones thirt, Svart och guldig sidenjacka, cheapmonday jeans, leopardcardigans, baggyjeans, sidenkjolar, rosa high heels, adidas hoods och mycket mer. Kanske finns det något som är rätt för just dig?

Deniesé

Gu va roligt om man hade tid! :D

Matilda

Haha, kul att jag är exakt 172 cm lång och har exakt 36/38. Synd bara att jag bor i Värmland och inte Skåne.

Matilda

veronica dudas

Gud vad kul! Jag håller själv i en casting nu på söndag! :)

Tess

vill bara önska en toppen dag nu i det härliga vårvädret :)

själv njuter vi här för fulla muggar :)



kram

Jessie James

åhh det där lät juh spännande :)

synd man inte är tillräckligt långt ner i landet å 172cm... :(

LoEm

Det låter ju toppkul, om man var snygg, över 172cm lång och bodde i Skåne :)

Jag hade älskat det!

Junitjej

Kul att inlägget hamnade på startsidan!

Jossan

åh hade gärna velat pröva. bor ju perfwekt till det hela. och så ser jag inlägget 1 timme och 42 minuter för sent :/

Anonym

åh, så kul! bara om jag var längre..

jennifer

allt bra?



http://jennifermolin.blogg.se