SPOTTA INTE PÅ BLOGGARE!

'If you spit on me I spit on you'. Denna mening ska du säga högt med en lätt fransk brytning, då låter det läckert.
Ja, inte har jag flyttat som vissa andra gör idag. T.ex en viss person som inte har bloggare högt på sin rankinglista. Som spottar lite på dem och gör sig lustig över hur man kan lägga ner en massa tid på att tala om för folk vad man ätit till frukost eller vad man gjort det senaste dygnet. Ingen är ju ändå intresserad och det ger ju inga pengar. (enligt honom). 'suck'

Ändå läser han vad jag skriver...märkligt motsägelsefullt beteende. Kan någon sätta en diagnos på hans beteende?
Han om någon skulle behövt skriva av sig lite av sin frustation över livets förtretligheter. Man kan köpa allt för pengar - utom kärlek och lycka. Jag blir bara så besviken på att denna person inte är tillräckligt öppen för annat än status, makt och pengar (nu hade han gärna velat hålla ett långt förmaningstal för mig, men det slipper jag som tur är. Du kan dra det för någon annan, tjohooooo!  =:0)  



HAPPY BIRTHDAY HIS MAJESTY THE KING AND MY PRINCE JOHANNES!
1
takai

hej sötnos! :>

längesedan vi talades vid.

du är inte sugen på att beställa en ny bloggdesign av mig? :D