DAGBOK NOVEMBER 2006

TISDAG 7 NOVEMBER

Enorm trötthet i ögonen.Tror att jag behöver glasögon nu,vad trist.
Måste gå och kolla synen.Blääh! Värken i handen är tillbaka...usch vad gnälligt det låter, men jag är inte så gnällig som det verkar. Jag håller det för mig själv (utom när jag avslöjar det här inne,ha!)
Imorgon är det Da Vinci-koden för hela slanten...
Köpte en Hausenkamp igår,gjorde ett bra kap,men så är han ju så himla snäll också - nästan för snäll när allt kommer omkring.Hoppas ni inte förstår vad jag pratar om...haha!

Känner mig totalt förvirrad och har känt mig så sen jag gick upp imorse. Känner mig frånvarande,virrig, men jag är glad samtidigt, sitter och klurar på roliga grejor och skrattar när som helst.
Tecken på begynnande galenskap kanske? hehe
Var ute och käkade på lunchen idag med B och M. De är verkligen två innerligt GODA människor. De tillhör mina favoriter nu. Positiva människor som förtjänar allt gott i livet. De är inga som lever kvar i det förflutna utan ser med spänning fram emot vad som ska hända imorgon - vi har samma livsåskådning. Snart är det natte-dax.Natti!



TISDAG 14 NOVEMBER

Jag börjar hämta mig så smått efter
gårdagens scenario i rättsalen.
Har mått fruktansvärt hemskt
och jag kollapsade nästan
när jag kom hem.
Skulle nog helst vilja gråta ut ordentligt,
känns det som, men jag kan inte!
Det kommer nog snart...
har mått helpyton hela dagen...
Har även haft födelsedagsfest nu ikväll
(inte min)
Det gick bra alltihop och
det lättade upp stämningen lite.

Natti natti på Er nu små troll i cyberskogen




TISDAG 21 NOVEMBER

Att vittna är en samhällsplikt.
En rättegång kostar samhället stora pengar.
Om du inte kommer kan rättegången få ställas in.
Detta innebär dock inte att den inte blir av,
utan du och alla andra berörda
blir kallade vid ett nytt tillfälle.

Du kan bli skyldig att betala vite
eller riskerar att hämtas av polisen
om du inte kommer.
Du kan till och med få betala kostnader
för andra som kommit till domstolen.

Närmare 100 000 människor vittnar i domstol varje år.
Vittnar gör man för att hjälpa domstolen att döma rätt
- inte för att sätta fast eller skydda någon.
Domstolen vill bara att du kommer
och berättar vad du vet.
Det du känner till kan vara viktigt
och ha stor betydelse för domstolens beslut.

Så gör din plikt!